پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5113
-
الف
+

یک سریال طنز جایگزین سرنخ می‌شود

با فرا رسیدن تعطیلات نوروز 1400 آی‌فیلم پخش چند مجموعه تلویزیونی را آغاز می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «روزگار خوش حبیب آقا» روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، با اتمام مجموعه تلویزیونی «سرنخ» به کارگردانی "کیومرث پوراحمد" و بسته شدن پرونده‌های جنایی "امیرحسین اوصیا"، سریال طنز «روزگار خوش حبیب آقا» در ایام نوروز مهمان خانه‌های مخاطبان آی‌فیلم می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «روزگار خوش حبیب آقا» را مهدی مظلومی و سعید آقاخانی کارگردانی کرده‌اند و نویسندگی آن را هم خود سعید آقاخانی برعهده داشته است.

این سریال تلویزیونی در نوروز 1386 روی آنتن شبکه یک سیما رفته و داستان زندگی مردی به نام "حبیب آقا" را به تصویر می‌کشد. حبیب قربانی، کارمند اداره دارایی از اداره وام می‌گیرد و برای دخترش جهیزیه می‌خرد اما دزد همه وسایل را می‌دزدد. از طرفی از سوی بعضی ارباب رجوع‌ها تحت فشار قرار می‌گیرد تا در قبال رشوه مبلغ مالیات آنان را کمتر کند و دهقان، پدر دامادش هم یکی از آنهاست. حبیب آقا زیر بار نمی‌رود و ... .

در این سریال بازیگرانی چون زنده‌یاد سیروس گرجستانی، مهوش صبرکن، محمود جعفری، سعید آقاخانی، امیرغفارمنش، ناصر گیتی‌جاه، عباس جمشیدی‌فر و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، مجموعه «روزگار خوش حبیب آقا» از یکشنبه 1 فروردین، هر روز ساعت 16 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعات ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده سریال «سرنخ»

چه سریالی جایگزین «آشپزباشی» می‌شود؟

جایگزین سریال «من یک مستاجرم» مشخص شد

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر